Ekologiškos kosmetikos parduodama vis daugiau

Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių tinklo „Sarma” statistika rodo, kad ekologiškos kosmetikos rinka Lietuvoje auga. Šių metų pirmąjį ketvirtį lyginant su 2011 metų tuo pačiu laikotarpiu, ekologiškos kosmetikos pardavimai „Sarma” parduotuvėse išaugo apie 40 procentų. Šiuo metu ekologiškos kosmetikos pardavimai šiame tinkle sudaro beveik 4 proc. visų pardavimų. Palyginimui – 2009 m. šis rodiklis siekė vos 0,5 procento.

„Pastebime, kad moterys vis dažniau teiraujasi ekologiškos ir natūralios kosmetikos gaminių, domisi jų sudėtimi ir veikliosiomis medžiagomis. Ypač populiarios ekologiškos odos ir kūno priežiūros linijos bei ekologiška kosmetika vaikams. Stebina pastaruoju augantys ekologiškų veido priežiūros priemonių vyrams pardavimai”, – apie ryškėjančias tendencijas pasakoja „Sarma” rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.

Pasak jos, pardavimų statistika rodo, jog dažniausiai perkami ekologiški veido kremai, kūno priežiūrai skirtos priemonės, ypač dezodorantai ir kūno kremai, taip pat plaukų dažai. Artėjant vasaros sezonui daugėja norinčiųjų įsigyti ir ekologiškų odai po saulės vonių skirtų drėkinti kūno kremų.

„Matydami augantį ekologiškos kosmetikos poreikį nuolat plečiame kokybiškų, tarptautinius reikalavimus atitinkančių produktų pasiūlą. Šiuo metu mūsų tinklo parduotuvėse galima įsigyti daugiau nei 10 skirtingų gamintojų natūralios kosmetikos, kuriai parduotuvėse skiriame atskiras zonas, kad pirkėjui būtų patogu visą siūlomą produkciją rasti vienoje vietoje”, – pasakoja J. Kulickaitė.

Latviškos ekologiškos kosmetikos gamintojo MADARA duomenimis, ekologiška kosmetika sparčiai populiarėja ir Latvijoje bei kitose Europos šalyse, taip pat Azijos regione. „Natūralių produktų vartojimo fenomenas kilo maisto pramonėje, vėliau paplito ir tarp kūno priežiūros priemonių. Pastebime, kad pastaraisiais metais susidomėjimas tik auga, pavyzdžiui, vis daugiau produkcijos eksportuojame į Azijos šalis, auga pardavimai ir visoje Europoje. Tai lemia vartotojų supratimas, kad natūralios sudėtinės dalys yra švelnesnės odai”, – sako Lotte Tisenkopfa-Iltnere, MADARA ekologiškos kosmetikos namų įkūrėja.

Tarptautinės tyrimų ir konsultacijų agentūros „Organic Monitor” duomenimis, 2015 metais natūralios ir ekologiškos kosmetikos pardavimai pasaulyje išaugs iki 14 mlrd. JAV dolerių (37,5 mlrd. litų). Agentūros pastebėjimu, nors natūralių ir ekologiškų produktų paklausa auga visame pasaulyje, tačiau prekyba labiausiai sutelkta Europoje ir Šiaurės Amerikoje. „Organic Monitor” duomenimis, kai kuriose šalyse, pavyzdžiui, Vokietijoje, Austrijoje, tokios kosmetikos rinkos dalis siekia 10 procentų.

Panašūs straipsniai

Leave a Comment