Kava į lovą ir kavos spalvos čiužinys

Kuo panašūs apatiniai moters drabužiai ir lovos čiužinys? Greičiausiai tuo, kad ir vieno, ir kito svetimos akys nemato. Be to, ir vienas, ir kitas dvelkia intymumu ir asmeniškumu. Jei jie kokybiški, tiek vienas, tiek kitas suteikia sunkiai paaiškinamą komforto jausmą.

Todėl lygiai taip, kaip preciziškai moterys rūpinasi savo apatiniu trikotažu, čiužinių gamintojams svarbūs jų gaminiai.

Net pusė metų naujos kolekcijos čiužinių kompleksinę išvaizdą kūręs dizaineris Nauris Kalinauskas kartu su jų gamintojais – bendrovės „Lonas” atstovais – sulaukė įvertinimo. Šiemet rengtame nacionaliniame konkurse Lietuvos dizaino prizas GERAS DIZAINAS atiteko čiužinių kolekcijai „Tyla”, „Harmonija”, „Mūza”. Konkursas buvo skirtas atrasti ir pažymėti geriausio dizaino projektus.

„Čiužinių dizainas – ne tik jų „aprengimas”, ne tik išorinis „drabužis”. Tai – visa dizaino darbų eilė: pradedant medžiagos parinkimu ir baigiant čiužinių fotosesija”, – sakė dizaineris N.Kalinauskas.

Tačiau nemažas dėmesys skirtas ir pačiai čiužinio išvaizdai.

„Nors atrodytų, kad jo niekas nemato, tačiau stengėmės atlikti net ir iš pirmo žvilgsnio nežymius darbus. Tarkime, paslėpti čiužinio atsegimo užtrauktuką, o čiužinio kraštas buvo pažymėtas lietuviškos trispalvės spalvomis. Taip akcentuojame, kad šis čiužinys – lietuviška produkcija”, pasakojo N.Kalinauskas.

Lietuviškų čiužinių fotosesija vyko Aukštaitijoje, Pagulbio kaime, bendrovės „Lonas” vadovo Kazimiero Jakučio sodyboje.

K.Jakutis sako, kad kurdami savą lietuviškų čiužinių kolekciją tiek dizaineris, tiek patys gamintojai siekė išsprūsti iš tradicinių stereotipų.

„Čiužinys nebūtinai turi būti baltas. Mes pasiūlėme rudą, balintos kavos ir pieno spalvas. Tad jei mylimasis jums į lovą rytais neša juodą kavą, jums derėtų rinktis čiužinį „Mūza” – kavos dėmės ant jo matysis mažiausiai”, – juokavo J.Jakutis.

Pasak vadovo, naujoji čiužinių kolekcija sukurta todėl, kad „Lonas” sulaukė pilnametystės: aštuoniolika metų kitų čiužinius pardavinėjusi ir pagal kitų užsakymus juos gaminusi įmonė pasijuto suaugusi tam, kad galėtų pristatyti savą čiužinių kolekciją.

Dizainui didelis dėmesys skirtas ir todėl, kad šios produkcijos pagrindinės pirkėjos yra moterys: jos renkasi, jos sprendžia, jos vertina. O moteriai, anot K.Jakučio, svarbios ne tik čiužinio savybės, tačiau ir jo išvaizda.

„Tyla”, „Harmonija” ir „Mūza” – negirgždantys spyruokliniai, prisitaikantys prie kūno viskoelastiniai ir prabangieji lateksiniai čiužiniai. Čiužinių „drabužis” pagamintas iš medvilnės ir bambuko pluošto audinio.

Lietuviškus čiužinius gamintojai vadina draugiškais žmogui ir aplinkai – jų gamybai naudotos natūralios, saugios ir sertifikuotos medžiagos.

Panašūs straipsniai

Leave a Comment