Lietuvoje pradedamos teikti asmeninio apipirkėjo paslaugos

Lietuvoje pradedamos teikti asmeninio apipirkėjo paslaugos

Lietuvoje pradedamos teikti asmeninio apipirkėjo paslaugos.Stilistas M. Petruškevičius išmėgins ir įvertins naujas stiliaus keitimo galimybes

Šį šeštadienį, 12 valandą, stilistas Mantas Petruškevičius, verslininkė Rasa Arlauskienė, dainininkės Kristina Ivanova, Ieva Stasiulevičiūtė, Aistė Pilvelytė ir Oksana Pikul dalyvaus prekybos ir pramogų centro „OZAS” pirkinių maratone, kur išmėgins naują asmeninio apipirkėjo („personal shopper”) paslaugą. Netrukus ši Vakarų Europoje populiari paslauga bus prieinama kiekvienam Lietuvos gyventojui nemokamai prekybos ir pramogų centre „OZAS”.

„Vakarų Europoje asmeninio apipirkėjo paslaugos yra daugumoje madingiausių prekybos centrų. Profesionalūs stilistai parenka lankytojams tinkamus drabužių komplektus, priderindami aksesuarus, avalynę, galanteriją ir kitas stiliaus detales. Iki šiol Lietuvoje asmeninių apipirkėjų paslaugos prekybos centruose nebuvo teikiamos. Atlikę pirkėjų apklausą, konstatavome, kad stilistų patarimais ir paslaugomis naudotųsi daugiau nei pusė prekybos centro lankytojų. Gegužės 11-13 dienomis vykstančio pirkinių maratono metu mūsų prekybos centre dirbs 4 asmeniniai apipirkėjai, o nuo birželio 1 dienos ši paslauga bus prieinama kiekvieną dieną”, – sako prekybos ir pramogų centro „OZAS” vadovė Inga Navickaitė.

„Lietuvoje trūksta žinių apie stilių ir madą. Kaimynėje Latvijoje jau daugelį metų veikia kelios įvaizdžio mokyklos, ruošiančios profesionalius stilistus. Jų dėka Rygoje atsirado samprata, ką reiškia imidžas, stilistai, ir išpopuliarėjo įdomi profesija – asmeninis apipirkėjas. Tai stilistas, kuris padeda klientui įsigyti ir suderinti drabužius, avalynę, aksesuarus. Todėl sveikiname vieno iš didžiausių Vilniaus prekybos centrų sprendimą pradėti teikti šias paslaugas. Šiuo metu daugelis galvoja, kad stilistų paslaugos yra labai brangios, kad jomis gali naudotis tik aukštuomenė, kad stilisto perkami drabužiai būtinai turi būti brangūs. Geras skonis ir nepriekaištingas stilius neturi nieko bendro su prekės ženklų garsumu ar daiktų kaina. Stilistai net padeda sutaupyti, nes parenka pirkėjui tuos daiktus, kurie jam tinka ir kuriuos jis nešios”, – sako įžymių mados specialistų Aleksandro Vasiljevo, Konstantino Bogomolovo, Žanos Dubskos atstovė Lietuvoje Alma Puodžiukaitienė.

Pirkinių maratono metu asmeninių apipirkėjų paslaugas teiks garsios Lietuvos stilistės Olga Filatova Kontrimienė, Anna Bochan Latvaitienė, Olesė Kekienė, Jurgita Malakauskaitė, turinčios tarptautinių įvaizdžio ir stiliaus mokyklų diplomus ir sukaupusios didžiulę patirtį.

„Pasiūlymas dalyvauti asmeninio apipirkėjo paslaugos prezentacijoje buvo netikėtas. Sveikintina, kad ši paslauga pagaliau bus prieinama visiems Lietuvos žmonėms. Man be proto įdomu pažiūrėti kaip dirba kolegės, kurios yra tikros profesionalės. Žvilgsnis iš šalies visada naudingas, be to, smalsu, kokia bus eilinių pirkėjų reakcija ir pageidavimai”, – sako televizijos laidos „Mados reidas” vedėjas, stilistas Mantas Petruškevičius.

Dainininkė Oksana Pikul neslėpė džiaugsmo, kad galės apsipirkti su geriausiais Baltijos stilistais. „Visi mes turime savo stilių, tačiau profesionalūs apipirkėjai padarys jį nepriekaištingu”, – sako Oksana Pikul. Jai pritaria kolegės Kristina Ivanova ir Ieva Stasiulevičiūtė.

Kiekvienai Lietuvos žvaigždei bus įteikti 500 litų vertės prekybos centro „OZAS” dovanų čekiai bei 100 litų vertės Vokietijos avalynės prekybos tinklo „Deichmann”, apatinio trikotažo parduotuvės „BACI lingerie” , drabužių parduotuvių „Roris”, „Pierre Cardin”, „Takko Fashion”, „Jack & Jones”, avalynės parduotuvės „NS KING”, prekybos centro „Prisma” bei unikalių parduotuvių „Artmanija”, „Gipfel” dovanų čekiai.

„Pirkinių maratonas – tai ne eilinis išpardavimas ar tiesiog akcija, o tikra pirkėjų šventė, kurios metu vilniečių ir miesto svečių be pašėlusių nuolaidų parduotuvėse lauks daugybė netikėtumų „, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas” direktorė Inga Navickaitė. Gegužės 11-13 dienomis „Ozo” pirkinių maratone dalyvaus apie du šimtus parduotuvių, kurios pirkėjams pristatys net 5 tūkstančius pasaulinio garso prekių ženklų bei daugybę prekių su nuolaidomis 20, 30, 40, 50, 60 ir net 70 procentų. Pašėlusios nuolaidos galios drabužių, avalynės, buitinės technikos, juvelyrinių dirbinių, dovanų, aksesuarų, žaislų ir kitose pramoninių prekių parduotuvėse.

Panašūs straipsniai

Leave a Comment