Nauja galimybė verslui – mikro dovanos klientams

Bendrovė pristatė naują paslaugą verslui. Ji įmonėms suteikia galimybę siųsti savo klientams mikro dovanas ir taip megzti bei stiprinti ryšius su jais. Anot “Gifty verslui” vystytojų, tai naujas požiūris į klientų lojalumo skatinimą ir verslo įvaizdžio formavimą.
vadovo Iljos Polivanovo teigimu, iki šiol klientų lojalumo skatinimas dažnai buvo suvokiamas, kaip tam tikros nuolaidos suteikimas. Tačiau pašnekovo manymu, pastarosios duoda sunkiai apčiuopiamą naudą, kuri žmonėms sukelia mažai džiaugsmo. O kartais apskritai lieka nepastebėta. Tokią I. Polivanovo nuostatą patvirtina rinkodaros ekspertai ir mokslininkai, kurių atlikti tyrimai rodo, jog medicinoje gerai žinomas placebo efektas taip pat veikia ir rinkodaroje.
“Jeigu racionalus žinojimas, kaip teigia Jonah Lehrer, gali sumažinti skausmą, jis taip pat gali sumažinti ir džiaugsmą. Jei žinosi, kad prekė yra įsigyta su nuolaida, tai galvosi, jog jos vertė ir veiksmingumas yra menkesni. Todėl esu tikras, kad verslas į žmones pirmiausia turi žiūrėti ne kaip į klientus, kurie tik ir siekia sutaupyti, o kaip į asmenybes, kurioms patinka jaustis ypatingomis, žinoti, kad jas kažkas prisimena, palaiko ar apdovanoja. Tai mes ir siūlome – galimybę būti šalia kliento ir kai jam gerai, ir kai blogai”, – aiškino Ilja Polivanovas.
Anot jo, nauju terminu mikro dovanos” bendrovė įvardija tikrus daiktus ir paslaugas (kavą, picą, kokteilį, bilietus į kiną, kvietimą į grožio saloną ir kt.), kuriuos galima trumpąja žinute nusiųsti reikiamiems žmonėms į jų telefonus. Paslaugos naudotojams nesukelia daug rūpesčių ir nepareikalauja didelių pastangų. Viskas aišku ir paprasta: pradedant nuo mikro dovanos pasirinkimo ir baigiant kainodara. Be to, nereikia nieko papildomai diegti – užtenka prisijungti prie specialios paskyros internete.
“Įsivaizduokite, dėl gedimo žmonės praranda interneto ryšį. Jiems šias paslaugas teikianti įmonė, reaguodama į situaciją, iškart nusiunčia atsiprašymą ir dar padovanoja puodelį kavos. Tokiu atveju mažėja prielaidos klientų nepasitenkinimui. Arba gali būti situacija, kai žmogus padaro avariją. Jo automobilį apdraudusi bendrovė sužinojusi apie tai ne tik pasirūpina visais būtinais formalumais, bet dar ir nusiunčia jam, tarkime, picą ar bilietus į kiną. Tokios mikro dovanos padės žmogui šiek tiek užsimiršti ir amortizuoti emocinį stresą. Klientas dėl to jausis saugesnis ir norės toliau palaikyti ryšius su dėmesį jam parodžiusia bendrove”, – pritaikymo būdus krizių valdymui ir jų rezultatus vardijo direktorius I. Polivanovas.
Jis taip pat akcentavo, kad “Gifty verslui” yra puikus įrankis smulkiam ar naujam verslui, kur kiekvienas klientas yra aukso vertės, o lėšų ir laiko jų pamaloninimui yra labai nedaug.
Norint išlaikyti klientus ir formuoti gerą savo įmonės reputaciją reikia mokėti tinkamai atsidėkoti žmonėms, kurie naudojasi jūsų paslaugomis. Ypač jei tai nauji klientai. Ryšį su jais ir pamatus jų lojalumui ateityje padėti galima siunčiant mikro dovanas”, – sakė Ilja Polivanovas.
Verslui skirta paslauga pirmosios naudotis pradėjo kelios stambios Lietuvos įmonės. Tarp jų yra ir bendrovė “Minibank”, valdanti paslaugą piniginė.lt. Jos direktorius Jaunius Skierius pasakojo, kad šią paslaugą jo valdoma įmonė išbandė ieškodama neįprasto būdo pasveikinti savo klientus.
“Norėjome kaip nors nustebinti ir pradžiuginti juos, tad ieškojome galimybių tai padaryti originaliai ir efektyviai. Gavę pasiūlymą nusprendėme, jog jis yra būtent tai, ko ieškojome. Išsiųsti mikro dovanas buvo paprasta ir tai nereikalavo daug laiko. O smagiausia, kad netrukus sulaukėme ir teigiamų žmonių atsiliepimų”, – džiaugėsi J. Skierius.
Pasak jo, ateityje “Minibank” taip pat naudosis šia paslauga , nes ši pateisino keltus lūkesčius.
Be “Minibank”, paslaugą išbandė ir teigiamus atsiliepimus pateikė “Bitė Lietuva”, “DNB bankas”, “Transfergo” ir kt. įmonės. Pasak Iljos Polivanovo, šiuo metu jaučiamas vis didesnis susidomėjimas mikro dovanų paslauga verslui, todėl manoma, kad ateityje ji taps madinga tendencija.

Panašūs straipsniai

Leave a Comment

*