Grupinių apsipirkimų portalai ne visada padeda sutaupyti

Grupinių pardavimų portalai šiuo metu Lietuvoje darosi vis populiaresni – daugėja vartotojų, susigundančių pasiūlymais įsigyti prekes ar paslaugas už gerokai mažesnę kainą, kartais net už trečdalį įprastos kainos. Tačiau iš pažiūros patrauklūs pasiūlymai gali kainuoti daug laiko ir pastangų, siekiant atgauti sumokėtus pinigus.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastaruoju metu gauna daug vartotojų prašymų raštu bei paklausimų el. paštu dėl UAB “Lounge group” teikiamų paslaugų. Vartotojai interneto svetainėje www.zizu.lt įsigijo kuponus UAB “Lounge group” teikiamoms grožio paslaugoms – depiliacijos cukrumi procedūroms, klasikiniam bei atpalaiduojančiam masažui. Kuponuose nurodoma paslaugų teikimo vieta – grožio salonas “Grožio namai”, įsikūręs A. Jakšto g. 3, Vilniuje. Minėta įmonė taip pat platino kuponus ir pirties kubilo nuomai, šokių bei sporto paslaugoms. Pagrindinė nusiskundimų priežastis – vartotojai, iš anksto susitarę dėl konkretaus paslaugų teikimo laiko, dieną prieš numatytą laiką gauna trumpąsias žinutes, kuriomis paslaugų teikėjas informuoja, kad tuo metu paslauga teikiama nebus. Tačiau susitarti dėl paslaugos tiekimo kitu laiku neįmanoma, nes paslaugų teikėjas nebepasiūlo vartotojams tinkamo laiko arba atsisako aptarnauti kuponus įsigijusius vartotojus.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų prašymus dėl interneto svetainėje www.zizu.lt įsigytų kuponų UAB “Lounge group” teikiamoms paslaugoms, teisės aktų nustatyta tvarka kreipėsi į UAB “Lounge group” prašydama pateikti motyvuotus paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus dėl vartotojų prašymuose minimų reikalavimų, tačiau įmonė neteikia atsakymų ir negrąžina vartotojams už nepanaudotus kuponus sumokėtų pinigų.

Jei UAB ,,Lounge group” negrąžins vartotojams pinigų už nesuteiktas paslaugas, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ketina kreiptis į teismą su ieškiniu vartotojų viešajam interesui ginti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka.

Vartotojams, kuriems nepavyksta susisiekti su pardavėjais ar paslaugų teikėjais ir gauti paslaugas ar susigrąžinti pinigus, patariama raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (prašymo formą galima rasti tinklalapyje www.vvtat.lt). Prie prašymo būtina pridėti turimus įrodymus (mokėjimą patvirtinančio dokumento kopiją, susirašinėjimo su paslaugų teikėju medžiagą, ir pan.).

Vartotojams, prieš įsigyjant prekes ar paslaugas grupinių apsipirkimų portaluose, patariama pasidomėti įmonių patikimumu, paieškoti kitų vartotojų atsiliepimų internete ar vartotojų teises ginančių valstybės institucijų tinklalapiuose, paskambinti nurodytais kontaktiniais telefonais, taip pat patikrinti, ar įmonė nėra bankrutavusi. (www.bankrotodep.lt).

Panašūs straipsniai

Leave a Comment

*